2/04/2013

DIY проекти

    После долго време се решавам да објавам нешто на блогов, го занемарив, расипан комјутерот ми беше па и тоа беше една од причините за неактивност. Ми текна да пишувам баш кога имам најмногу за учење. :D
    Враќањето на блогот решив да биде со направи сам проекти, обожавам да изработувам накит, да преправам облека. Последниве месеци да не речам сум опседната со тоа се чудам што да направам и нон стоп барам нешто по доа да преправам.

Ќе започнам со:

1.collar neck, или на нашки јака.

За оваа јака настрада една свилена кошула на татко ми која ја носел кога бил помлад, прво се двоумеше дали да ми ја даде да му ја "упропастам" како што вели тој, на крај сепак дозволи. Свилата толку многу ми беше тешка за работа бидејќи се лизгаше и одвај сечев, украсниот дел од јаката е од циркони од едно ланче. Немам слика од ланчето, но беше преќичесто од тоа ланче си направив 2 работи. Останатиот дел од кошулата е преправен со помош на баба ми, но тоа во нареден пост.

2. Collar beaded necklace

Го правев од стари "бисерни" ланчиња и лепев на материјал со пиштолче. Почнав ептен касно да го правам и мерките ми беа ужасни, пред некој ден ги извадов бисерчињата и кога ќе имам повеќе време пак ќе ги лепам но на друга подлога.

3. Прстен
Беше ланче кое го купив од Бугарија за некои 1-2 лева, го носев неколку пати и неккао повеќе не ми се допаѓаше. Обожавам прстени па затоа решив на тој налин да го искористам.

Имам и други изработки, но моментално немам слики. На овие квалитот им е ужасен, но ветаувам во наредните постови ќе се поправам. во план ми е да објавувам шминка, мои модни комбинации и рецепти.

Во јуни минатата година бев на Trash fashion, мис е падна да бидам во работилницата која беше организирана од страна на Seavus, работевме и во групи и посебно. Искрено не знам како се вика материјалот со кој работев но беше нешто како сунгереста трака леплива од двете страни, доколку знате ќе ве замолам да ми кажете.

2 comments:

N.P. said...

Интересни изработки. :)

http://life-lover-n.blogspot.com/

Sarah said...

Благодарам :)