2/10/2013

DIY: Earrings from buttons


Недела ми е еден од најдолгите денови, никако да помине. Па често барам некоја занимација, денес решив да си направам обетки кои ќе ми одговараат со јаката која си ја направив пред некој ден. Ги направив од копчиња, исти такви како што имам на јаката, многу ми се допаѓаат копчињава, а случајно си ги најдов во една кутија за накит.

Sunday is one of those days I don't now what to do all day, I usualy clean my make-up, polish my nails etc. But i done that yesterday, I was published on www.kafepuza.mk  and that was really motiviating for me to start publish more on the blog. I decided to make this earrings from buttons, it's the same button i used for my peter pan collar.

Употребив:/ I used:

  • копчиња/ buttons
  • пиштолче за лепење/ glue gun
  • гвинтови од стари обетки
  • турпија/ file (опционално/optional)



Исечете го делот од копчето што е наменет за шиење. Cut the part from the button the one that is for sewing,
 Ова може и да го прескокнете, истурпирајте за да не ве гребе кога ќе ги носите. This is totally optional, file the part you cut.
 Се што останува е да ги залепите гвинтчиеата на копчињата.
 Почекајте да се исуши. Wait to dry.


Еве ги обетките заседно со јаката. Here is the result, I combined with the collar.
 Ставив и црвен кармин за сето ова да биде малку погламурозно. I put red lipstick to be more glamorous.














1 comment:

JZJ said...

I jas go obozavam taka potrosenoto vreme...Vo kreativna rabota...:)