2/07/2013

Peter Pan (beaded) collar


Само што го завршив, многу си се радувам, не само за овоа туку кога нешто сама ќе си изработам. Сите ми се чудат како сум имала толку живци, мене ме исполнува кога нешто си изработувам, па и поубаво ми е кога го носам знам дека сум вложила труд и љубов. :) Па и ми годат комплиментите кои ги добивам. ^.^




Користев:

  • парче материјал
  • мониста од стари ланчиња
  • пиштол за лепење
  • сатенска лента
  • шаблон за јаката
  • ножици
  • копче (optional) 

Испринтајте го шаблонот за јаката или пак нацртајте, јас го прецртав, потоа од материјалот исечете и почнете со лепење. Можете да лепите со лепок или пак да шиете, можете да користите и нитни или пак други монисти.
На средината ги споив 2 дела со копче кое го најдов кога почнав да работам, ми се виде интересно па одма и го залепив каде што ги споив 2та дела. На крај залепете ја сатенската лента.

Можете да го носите на едноставни маички, блузи, кошули со руска јака...
Во наредни постови ќе го постирам со некоја модна комбинација.







И еве го завршено.





7 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

bravo!!! MNOGU UBAVO PREKRASNO!! http://anitce.blogspot.com/2013/02/new-shoesssss.html

Sarah said...

Благодарам :)

N.P. said...

Премногу ми се допаѓа. И јас имам доста бисерчиња собрано, но не доволно да го направам волку големо па чекам да си дособерам и да направам нешто слично.

http://life-lover-n.blogspot.com/

Sarah said...

Па д ати кажам и не е многу големо, за ова мислам дека употребив едно големо ланче и едно помало, така стоеја и јас едноставно морав на овој начин д аги искористам.

Alexandra's Blog said...

Леле прекрасно !!! Браво!!!!

Sarah said...

:)