1/27/2012

Nail polish new organization and nailpolish colection

Јас сакам секогаш да ми биде средено и  организирано.  На лаковите некулупати ја менував организацијата, претходно ми беа подредени во кутија но ми се здосади. Решив нешто сама да направам, кутијата што е на сликата е правена претходната недела, но не ја довршив, напрваен е од кутија од обувки и ја залепив со дебела трака селотејп бидејќи не си го најдов пиштолчето за лепење. :D
Мене потребно ми беше една кутија која сечев на пола и едниот дел пак на пола, парче материјал, пиштолче за лепење, ножици и секако лакови.
This is my new nail polish shelf, made from boxes. I have used glue gun and tape to put everything in place.


Задниот дел беше празен и се налвалуваше кога имаше лакови па ставив една кутија од чоколада.


Материјалот што го користев.

                                                          
                                                    
                                       


 Речеси готово./Almost done.
Еве ја и мојата колекција на лакови и работи кои ги користам за правење/украсување на  ноктите./My nail polish collection and other stuffs for nails.








 Комплети за француски маникир./Sets for french manicure.








 Вештачки нокти./Artificial nails.



 На мојата сталажа стојат само лаквите додека во несесорот ми стојат сите додатоци, лакови за француски маникир, лакови со тенка четка, циркони....

2 comments:

Anonymous said...

Баш супер ти испаднала полицата :)
А од кај ги купуваш четкичките? Стално ми фале некоја :)

http://hobitanija.blogspot.com/

Sarah said...

Четкичките мајак ми ми ги даде, но не се многу добри за цртање. Јас сум во потрга поубави четки да купам.