4/14/2012

Декорирање на велигденските јајца

Денес со мјајка ми ги варевме јајцата и се договоривме заедно да ги украсуваме заедно. Најдов неколку идеи на интернет и решив да ги испробам.
Според традицијата јајцата треба да бидат црвени кои ќе ја симболираат крвтта на Исус, но денеска повеќе се прават шарени. Бојадисавме неколку црвени, а останатите ги исшаравме различно. Правевме со салфетки и боја за јајца.
Но пред да започенеме додека правевме си јадев од моите омилени колачи


Мајка ми ги направи црвените и шарените со салфетка.
Тие се прават кога на салфетка се капнува од сите бои за јајца и јајцето се увиткува во салфетката. Откако ќе постои малку во салфетката се одвиткува и имате шарено јајце. :D
Eве и слики од тие јајца:

Не се гледаат убаво па еве една од минатат година каде поубаво се гледаат.
Другите ги правев јас и си ги викам „виножито„.
Јајцето до пола го ставате во жолта боја, кога ќе се исуши се става во зелена. Па жолтат страна во портокалово и потоа во црвена, а зелната страна во сино и виолетова.


Другите ги правев со белка од јајце и салфетки.
Исеков дезени од салфетки, и со белката од јајцето ги залепив.

Баба ми купила јајца од гуска на мене и брат ми и еве како испаднаа.
 ова е на брат ми 

 моето


Сега ги наместив само за сликање, утре ќе ставам слики од сите кога ќе бидат убаво наместени.

No comments: