2/15/2012

Out of ideas

I didn't know how to make my nails, so i decided just to apply nude nail polish (Golden Rose 12). But I like to have 2 difrent colours on my nails. I only wear dark nailpolish without rhinstones, stamps, another polish... I didnt know what to draw and i came up with the idea to put lace on ring finger. So here it is how it end and the processof making it.

Незнаев како да се налакирам  и се налакирав само беж нијанса (Golden Rose 12). Но ретко носам само една боја ан лак и тоа најчесто е со темните нијанси. Ми текна да ставам чипка на домалиот прст, побарав од баба ми и таа ми даде една тенка чипка. Еве го резултатот и слики кои можеби ќе ви послужат и ви да ги направите.

All you need is base coat, top coat, nail polish of your choice, scissors and lace.

Ова е потребно: базен лак, безбоен, лак во боја по ваша желба, ножици и чипка.


1.Apply base coat and the nailpolish of your choice. Налакирајте се со базен лак и лакот кој што сте го избрале.


2.Take the scissors and mesure how much lace you will need and cut.  Измерете колку чипка ќе ви биде потребно и исечете.


3.Аply top coat and put the lace and when will dry cut the unnesecary lace. Налакиракте се со безбоен лак и ставете ја чипката, oткако ќе се исуши исечете го вишокот.



Аnd here is the song i listen all day long.  Ова е песната која ја слушам по цел ден.

No comments: