4/27/2013

A little bit vintage

Времето откако се стопли е совршено за денски и вечерни прошетки, денес се договорив со другарките малку да прошетаме и да се сликаме.
Еве што носев:

The weather is perfect for walks, today i decided to go for a walk with my frineds and take photos.
This is what I wore:

Иако е топло за џемперчето ми беше мерак барем еднаш вака да го носам, многу често го прекршувам правилото иста боја на чанта и чевли, кога и да се спомнат оксфордките ме асоцира на нешто винтиџ, овие ги носам веќе неколку години, чантата е од баба ми  доста е стра, но е како нова. Изгледот го надополнив со очилата и накитот со був.













1 comment:

Anonymous said...

Еден од неколкуте мои go to изгледи, кој гордо го носам веќе неколку години секогаш кога ми е потребен едноставен дневен шик изглед.
Од некоја причина кафена маичк и фармерки за мене го претставува токму тоа, што значи не можам да дадам замерка, само љубов до оксфордките. :) Прекрасни.